FAQ

Innehållsförteckning

Vem kan arbeta genom oss?

Vi vill knyta an till narkosläkare och sjuksköterskor, men även operationssjuksköterskor, intensivvårdssköterskor och hälsopersonal som har erfarenhet av postoperativt arbete.

Om du tror att du har kompetens som passar in i våra tjänster men som inte nämns ovan är det bara att höra av sig för en oförpliktande chatt.

Varför ska du registrera dig hos oss?

Vår verksamhet ägs och drivs av anestesipersonal som arbetar aktivt som narkosläkare och sjuksköterskor. Därmed har vi en unik förståelse för våra vikarier och vad som behövs för att optimera deras arbetsförhållanden.

Vill du ta uppdrag på vikariat är vi en seriös och professionell arbetsförmedling med många nöjda partners.

Hur går jag tillväga för att registrera mig hos er?

Om du skulle vilja bli vikarie hos oss ser vi gärna att du kontaktar oss för ett första samtal. Du kan skriva till oss här eller skicka ett e-postmeddelande till post@aneste.no.

Hur går det administrativa arbetet kring era uppdrag till?

Vi har ett egenutvecklat IKT-system vi kallar Aneweb, som är specialdesignat för vår verksamhet. Alla våra vikarier har tillgång till detta.

Här sker arbetsfördelningen på ett ordnat sätt. I systemet ingår även checklistor för förbrukningsmaterial, så att all nödvändig utrustning finns på plats när vikarien kommer till jobbet. Du hittar även annan viktig information om kliniken du kommer att arbeta på och dina kollegor här.

När läggs nya uppdrag upp?

Nya uppdrag publiceras löpande. I regel publiceras de några veckor i förväg, men det händer också att det kommer in akuta uppdrag med kort varsel. Som vikariat hos oss får du ett mail för alla uppdrag som passar dig, sedan kan du välja att anmäla dig som intresserad eller ej.

Hur löser ni betalningen för genomförda uppdrag?

Alla våra vikarier ska ha registrerat ett eget företag. När du har slutfört ett uppdrag fakturerar ditt företag oss för den överenskomna summan.

Undrar du över något annat?

Innehållsförteckning